Elettrica Yuba Bikes Spicy Curry con motore Bosch performance line CX

Elettrica Spicy Curry

5.00 out of 5
(13)
  • Features
  • Recensioni

La pluripremiata Cargo Bike elettrica

La bici da carico elettrica Spicy Curry ora dotata del più moderno sistema di prestazioni Bosch eBike in grado di scalare in modo serio ogni salita. I genitori adorano il cestello posteriore estremamente basso per una maggiore stabilità sul loro carico più prezioso. Personalizza la tua bici cargo con i nostri fantastici accessori!

Caratteristiche della Spicy Curry elettrica

Motore potente

La Spicy Curry è dotata del potente motore Bosch Performance Line CX e della batteria PowerPack 400 di lunga durata. Questo sistema offre velocità e resistenza con transizioni fluide. È leggero e silenzioso, così puoi provare la naturale sensazione di guida in sella, anche con un piccolo aiuto.

Spicy Curry Bosch Electric Cargo Bike
  • Motore Bosch Performance Line CX  + PowerPack 400
    Ora con display Purion compatto
    Pratico con il sistema di carico addizionale Yuba
    Trasporta carichi lunghi, voluminosi e alti
    Portapacchi basso con ruota posteriore da 20 pollici per una maggiore stabilità e sicurezza del carico
    Robusto telaio in alluminio
    Trasporta un carico di 150 kg più il peso del guidatore

Specifiche / Caratteristiche

  • CAPACITA’ DI CARICO POSTERIORE:   140 kg
    SISTEMA ELETTRICO: Motore da 250 Watt, con 10 velocità
    PESO BICI :  27 kg
    BATTERIA: Ioni di litio, 36V, 11Ah, 400Wh
    GAMMA BATTERIE:  da 60 km  o da 100 km
    LUNGHEZZA BICICLETTA:  202 cm

Risorse

5 out of 5

Wow. Hai mai guidato una bici con qualcuno sul tuo manubrio? No? Bene, “guidare” la Spicy Curry ti consentirà di vivere l’elettrizzante esperienza di bilanciare te e la tua migliore amica-cargo nelle frenetiche piste ciclabili della città.
Ti dimenticherai della molla cigolante attaccata alla forcella anteriore mentre navighi nervosamente attorno agli angoli. ATTENZIONE. Sarai spaventato, ma spingerai per una piacevole pedalata con 300 libbre di chiunque tu voglia.
Onestamente, l’unico modo per descriverlo è “un’esperienza”.
Prendi uno spin alla Performance Bicycle di Seattle.

Greth McCallister
5 out of 5

Abbiamo da alcuni mesi il nostro Spicy Curry Bosch e abbiamo fatto 1.000 km, quindi il tempo per una recensione …. è incredibile! Ho 5 biciclette nel garage, e questa è la mia preferita di tutti. Io e mia figlia di 2 anni la cavalchiamo ogni giorno, e entrambi amiamo, amiamo, amiamo. Il telaio ha le dimensioni giuste che con una semplice regolazione del reggisella, io stesso (6’0 “) o mia moglie (5’7”) possiamo guidare comodamente.

Prima di tutto, il frame stesso è di altissima qualità ed è STIFF. Sono sicuro che potrebbe trasportare molto più del carico di 300 sterline a cui è destinato.
Anche i componenti sono carini. Le gomme Schawble non hanno la qualità di guida più fluida, ma sono a prova di bomba, non di appartamenti mentre si percorrono strade veramente brutte e molta ghiaia. I freni Shimano M396 sono stati una piacevole sorpresa: non sono costosi quanto quelli della mia mountain bike, ma ho difficoltà a trovare grandi differenze. Grandi freni, non solo per i soldi.

Il motore e la batteria Bosch sono assolutamente killer! Il nostro giro quotidiano comporta un po ‘di grado del 12%, e la coppia che Bosch manovella fuori è davvero impressionante. L’interfaccia utente è intuitiva e utile. Forse le mie uniche due lamentele riguardo alla moto è che non ho avuto la possibilità di ottenere il più grande Bosch Powerpack 500, e che non posso installare la moto per far funzionare due batterie contemporaneamente. Solo un fastidio minore – ho intenzione di acquistare un Powerpack 500 in più e di portarlo con me per le corse più lunghe.
Sono assolutamente innamorato del fatto che la bici venga fornita con parafanghi e luci – grazie a Yuba, vorrei che altre aziende di biciclette ti seguissero lì.

La bici ha un grande valore – lo so, è folle da dire per una corsa da $ 4500, ma è meno costosa di alcune delle altre moto che abbiamo visto (Xtracycle, Bullit, Ubran Arrow) e altrettanto alta, se non di più alta qualità . A seconda della situazione, può davvero essere una sostituzione dell’automobile. Ancora più importante per me, mi permette di guidare ogni giorno mentre passo il tempo con mia figlia! Non vedo l’ora che arrivi l’anno prossimo, quando mio figlio è abbastanza grande per andare d’accordo.

Oh sì, sii pronto a passare un po ‘di tempo in più ogni volta che porti questo al negozio di alimentari: qualcuno SEMPRE si ferma e mi chiede della bicicletta. Sono felice di fermarmi e dire loro quanto è fantastico.

David
5 out of 5

Mia moglie era scettica quando ho preso la bici perché odia andare in giro con me e cercare di tenere il passo. L’altro giorno siamo andati in spiaggia, con lei che trasportava il nostro piccolo sulla Spicy Curry e io su una normale bicicletta da pendolare. Non solo ha tenuto il passo, mi ha preso a calci in culo e mi ha fatto lavorare duro per stare dietro a lei sulla via del ritorno. Ora porto mio figlio a scuola e ritorno ogni giorno con facilità e sto passando dalla guida al ciclismo di più! Questa bici apre un mondo di opportunità. Oh, e ovviamente a mio figlio piace cavalcare!

Josue
5 out of 5

Di tutte le opzioni di bici da famiglia là fuori, La yuba è senza dubbio la migliore. La signora trasporta tre bambini di 15 km ogni modo per andare a scuola al mattino. 100 volte meglio di stare seduti in auto nel traffico! La bici è solida come una qualsiasi delle mountain bike di fascia alta e, nonostante le gomme slick-ish, il curry piccante in grado di gestire alcuni fuoristrada quando necessario. Abbiamo un numero di accessori e ne vale la pena ogni centesimo. Stiamo pianificando un’avventura di imballaggio in famiglia per la fine dell’estate. Sono certo che si esibirà splendidamente.

Robert Brown
5 out of 5

Long time biker. Raced road bikes, tandems (with wife), and enjoyed long distance road, mtn biking, and commuting. When I became a photographer I had to haul gear which prevented me from commuting.

Not anymore!

Love the Spicy Curry and it’s changed my life. I’m getting all my exercise in by just biking to my office and photo shoots with all the equipment I need. Cameras, lens, light stands, backdrops… CRAZY!

Clint Thayer
5 out of 5

We love our Spicy Curry (Bosch)! Compared to the similar Extracycle, this Yuba feels like a sporty race bike. It hauls our two daughters up the biggest hills in Seattle with ease, and has been very reliable. We had it set up with some sweet accessories like the Yepp Maxi seat, Bamboo SideBoards, Standalone Kickstand, Soft Spot seat pad and the Mini Monkey Bars. All of these Yuba accessories have worked out great.

A few other accessories I am loving are the CarSick bags and Abus Bordo Big (and Bordo Lite) locks.

We are so happy that we consulted with the owners of G&O Family Cycles in Seattle before we bought our first E-Bike. They let us know that this bike was something special, and on the first test ride I knew exactly why.

Mark Cannon
5 out of 5

A wonderful experience to ride, especially as you get used to working in tandem with the motor. I love being able to carry the whole family (2 adults, one kid, one dog in the front basket) on one bike up hills. We love running errands and taking it to the park. It works equally well for pleasure rides and for trips to the hardware store for lumber. For in-town transit, it nearly completely replaces the need for a car. I feel safe and visible on it, and like how I can choose whether to get a workout or to arrive at my destination completely sweat-free.

Daniel Wilson
5 out of 5

Purchased a Spicy Curry to bring my son to school – we live in somewhat hilly Washington, DC. I love it. Commuting time is a fraction than what it used to be. If you can afford it, I can recommend it.

Benjamin
5 out of 5

OMG – We LOVE our Spicy Curry! “Two adults, one child, hills” – No problem. We live in Nelson, BC Canada and ride almost all-year round. We have one of the original 2015 green Spicy Curry bikes. A match made in heaven. It has been one of our most favourite purchases. Easy on, ride, park & lock, and ride again!

Selena Davis
5 out of 5

love it! handles all the san francisco hills with ease. we can make it to the far reaches of marin and back on a single charge. kids love riding on it as well. always feels stable

Stephen Gamboa
5 out of 5

We did a lot of comparison shopping and even rented a front-box style tricycle before choosing a Spicy Curry. And what a good decision it was. It has brought a broad smile to the commute–both for me and for my two large kids (who fit nicely!). Traffic is no longer a daily hassle in life. The Bosch powertrain is refined and smooth; all hills are conquerable. The accessories are high quality, and the Spicy is nicely appointed with lights integrated into the Bosch system, disc brakes, and a Yepp-compatible rack. I am proud to say that the last time I drove my car, I found a spider web on the windshield.

Chris Hoofnagle
5 out of 5

Well, we have pretty well adopted our Spicy fully into our lives! It happened so fast! We already have about 200 miles on it in less than a month and we were gone for two weeks! So far it has obviously been hauling our two kids around everywhere. My wife and kiddos love riding it. Swim lessons, grocery store, breakfast, ice cream, the beach, you name it and if it’s local we are doing it by bike. My wife and I used to ride plenty before kids but it slowed down when we didn’t have a great bike solution for both. But now with this Spicy Curry we are really getting around! I wish we could buy a second one.

I use it for riding to work and errands. It is great to arrive to work refreshed but not sweaty from the ride. You can make it as easy or difficult as you want. So, I usually push it a little harder on the way home for a bit of a workout since I can hit the shower!

I have attached a couple of fun photos. One that all of our friends liked was the photo of a 40 pound bag of dog food on the back. The bike makes that bag look tiny! One thing that we need to figure out is a bag solution so we can more easily haul groceries. We will have to save up for a bit to afford the 2 Go Cargo Bags.

Another fun photo that gets a ton of attention is when we load for the beach. On the Spicy is my wife, two kids, two beach chairs, a quick shelter, and, beach toys! It looks pretty awesome. Some of our friends ask, “Why is she the one riding the big bike?” Ummmm, because we about fight over who gets to ride it! HA.

We ride it all over Newport Beach and Costa Mesa. I did join the aficionado program because we are stopped everywhere we go with questions about it. I have even had my photo taken several times by strangers. Some ask permission some don’t. I don’t mind, it’s just funny when they try to sneak a shot in without you noticing! HAHA!

Oh, the Spicy has literally stopped traffic……twice! Once, it was a mom wanting to ask me all about it. The second was a professional race car builder that wanted to look at the design and the welds closer. How funny.

Oh, don’t forget beer runs. A small cooler straps right on the back and holds a 12 pack with ease. Friends beg to go on beer runs when they are over at our place just as an excuse to ride it.

We do let all of our friends ride it. Everyone has the exact same reaction. They start to giggle and they say “THIS IS CRAZY!”

We both work in education. My wife is a teacher and I work for the district. So, we aren’t exactly swimming in money and riding the bike more and saving money on gas is something that is very exciting for our little family!

One last funny note. I park it inside where I work. My co-workers say I need to setup an ipad on a stand for other workers that have questions because I get pulled out 2 or 3 times a day to talk about it. Pretty funny.

Anyway, we are truly loving it.

Matthew Jennings, Costa Mesa, Ca
5 out of 5

We love our electric spicy curry. I can take my kids on so many adventures we would normally have to hop in the car for. We all much prefer the fresh air and the excitement of doing it on our bike. I always love telling people about this bike as a great option. So many fun add ons as well.

Emily Nelson

Scrivi una recensione su “Elettrica Spicy Curry”

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

tre × 1 =

Recensioni

5 out of 5

Wow. Hai mai guidato una bici con qualcuno sul tuo manubrio? No? Bene, “guidare” la Spicy Curry ti consentirà di vivere l’elettrizzante esperienza di bilanciare te e la tua migliore amica-cargo nelle frenetiche piste ciclabili della città.
Ti dimenticherai della molla cigolante attaccata alla forcella anteriore mentre navighi nervosamente attorno agli angoli. ATTENZIONE. Sarai spaventato, ma spingerai per una piacevole pedalata con 300 libbre di chiunque tu voglia.
Onestamente, l’unico modo per descriverlo è “un’esperienza”.
Prendi uno spin alla Performance Bicycle di Seattle.

Greth McCallister
5 out of 5

Abbiamo da alcuni mesi il nostro Spicy Curry Bosch e abbiamo fatto 1.000 km, quindi il tempo per una recensione …. è incredibile! Ho 5 biciclette nel garage, e questa è la mia preferita di tutti. Io e mia figlia di 2 anni la cavalchiamo ogni giorno, e entrambi amiamo, amiamo, amiamo. Il telaio ha le dimensioni giuste che con una semplice regolazione del reggisella, io stesso (6’0 “) o mia moglie (5’7”) possiamo guidare comodamente.

Prima di tutto, il frame stesso è di altissima qualità ed è STIFF. Sono sicuro che potrebbe trasportare molto più del carico di 300 sterline a cui è destinato.
Anche i componenti sono carini. Le gomme Schawble non hanno la qualità di guida più fluida, ma sono a prova di bomba, non di appartamenti mentre si percorrono strade veramente brutte e molta ghiaia. I freni Shimano M396 sono stati una piacevole sorpresa: non sono costosi quanto quelli della mia mountain bike, ma ho difficoltà a trovare grandi differenze. Grandi freni, non solo per i soldi.

Il motore e la batteria Bosch sono assolutamente killer! Il nostro giro quotidiano comporta un po ‘di grado del 12%, e la coppia che Bosch manovella fuori è davvero impressionante. L’interfaccia utente è intuitiva e utile. Forse le mie uniche due lamentele riguardo alla moto è che non ho avuto la possibilità di ottenere il più grande Bosch Powerpack 500, e che non posso installare la moto per far funzionare due batterie contemporaneamente. Solo un fastidio minore – ho intenzione di acquistare un Powerpack 500 in più e di portarlo con me per le corse più lunghe.
Sono assolutamente innamorato del fatto che la bici venga fornita con parafanghi e luci – grazie a Yuba, vorrei che altre aziende di biciclette ti seguissero lì.

La bici ha un grande valore – lo so, è folle da dire per una corsa da $ 4500, ma è meno costosa di alcune delle altre moto che abbiamo visto (Xtracycle, Bullit, Ubran Arrow) e altrettanto alta, se non di più alta qualità . A seconda della situazione, può davvero essere una sostituzione dell’automobile. Ancora più importante per me, mi permette di guidare ogni giorno mentre passo il tempo con mia figlia! Non vedo l’ora che arrivi l’anno prossimo, quando mio figlio è abbastanza grande per andare d’accordo.

Oh sì, sii pronto a passare un po ‘di tempo in più ogni volta che porti questo al negozio di alimentari: qualcuno SEMPRE si ferma e mi chiede della bicicletta. Sono felice di fermarmi e dire loro quanto è fantastico.

David
5 out of 5

Mia moglie era scettica quando ho preso la bici perché odia andare in giro con me e cercare di tenere il passo. L’altro giorno siamo andati in spiaggia, con lei che trasportava il nostro piccolo sulla Spicy Curry e io su una normale bicicletta da pendolare. Non solo ha tenuto il passo, mi ha preso a calci in culo e mi ha fatto lavorare duro per stare dietro a lei sulla via del ritorno. Ora porto mio figlio a scuola e ritorno ogni giorno con facilità e sto passando dalla guida al ciclismo di più! Questa bici apre un mondo di opportunità. Oh, e ovviamente a mio figlio piace cavalcare!

Josue
5 out of 5

Di tutte le opzioni di bici da famiglia là fuori, La yuba è senza dubbio la migliore. La signora trasporta tre bambini di 15 km ogni modo per andare a scuola al mattino. 100 volte meglio di stare seduti in auto nel traffico! La bici è solida come una qualsiasi delle mountain bike di fascia alta e, nonostante le gomme slick-ish, il curry piccante in grado di gestire alcuni fuoristrada quando necessario. Abbiamo un numero di accessori e ne vale la pena ogni centesimo. Stiamo pianificando un’avventura di imballaggio in famiglia per la fine dell’estate. Sono certo che si esibirà splendidamente.

Robert Brown
5 out of 5

Long time biker. Raced road bikes, tandems (with wife), and enjoyed long distance road, mtn biking, and commuting. When I became a photographer I had to haul gear which prevented me from commuting.

Not anymore!

Love the Spicy Curry and it’s changed my life. I’m getting all my exercise in by just biking to my office and photo shoots with all the equipment I need. Cameras, lens, light stands, backdrops… CRAZY!

Clint Thayer
5 out of 5

We love our Spicy Curry (Bosch)! Compared to the similar Extracycle, this Yuba feels like a sporty race bike. It hauls our two daughters up the biggest hills in Seattle with ease, and has been very reliable. We had it set up with some sweet accessories like the Yepp Maxi seat, Bamboo SideBoards, Standalone Kickstand, Soft Spot seat pad and the Mini Monkey Bars. All of these Yuba accessories have worked out great.

A few other accessories I am loving are the CarSick bags and Abus Bordo Big (and Bordo Lite) locks.

We are so happy that we consulted with the owners of G&O Family Cycles in Seattle before we bought our first E-Bike. They let us know that this bike was something special, and on the first test ride I knew exactly why.

Mark Cannon
5 out of 5

A wonderful experience to ride, especially as you get used to working in tandem with the motor. I love being able to carry the whole family (2 adults, one kid, one dog in the front basket) on one bike up hills. We love running errands and taking it to the park. It works equally well for pleasure rides and for trips to the hardware store for lumber. For in-town transit, it nearly completely replaces the need for a car. I feel safe and visible on it, and like how I can choose whether to get a workout or to arrive at my destination completely sweat-free.

Daniel Wilson
5 out of 5

Purchased a Spicy Curry to bring my son to school – we live in somewhat hilly Washington, DC. I love it. Commuting time is a fraction than what it used to be. If you can afford it, I can recommend it.

Benjamin
5 out of 5

OMG – We LOVE our Spicy Curry! “Two adults, one child, hills” – No problem. We live in Nelson, BC Canada and ride almost all-year round. We have one of the original 2015 green Spicy Curry bikes. A match made in heaven. It has been one of our most favourite purchases. Easy on, ride, park & lock, and ride again!

Selena Davis
5 out of 5

love it! handles all the san francisco hills with ease. we can make it to the far reaches of marin and back on a single charge. kids love riding on it as well. always feels stable

Stephen Gamboa
5 out of 5

We did a lot of comparison shopping and even rented a front-box style tricycle before choosing a Spicy Curry. And what a good decision it was. It has brought a broad smile to the commute–both for me and for my two large kids (who fit nicely!). Traffic is no longer a daily hassle in life. The Bosch powertrain is refined and smooth; all hills are conquerable. The accessories are high quality, and the Spicy is nicely appointed with lights integrated into the Bosch system, disc brakes, and a Yepp-compatible rack. I am proud to say that the last time I drove my car, I found a spider web on the windshield.

Chris Hoofnagle
5 out of 5

Well, we have pretty well adopted our Spicy fully into our lives! It happened so fast! We already have about 200 miles on it in less than a month and we were gone for two weeks! So far it has obviously been hauling our two kids around everywhere. My wife and kiddos love riding it. Swim lessons, grocery store, breakfast, ice cream, the beach, you name it and if it’s local we are doing it by bike. My wife and I used to ride plenty before kids but it slowed down when we didn’t have a great bike solution for both. But now with this Spicy Curry we are really getting around! I wish we could buy a second one.

I use it for riding to work and errands. It is great to arrive to work refreshed but not sweaty from the ride. You can make it as easy or difficult as you want. So, I usually push it a little harder on the way home for a bit of a workout since I can hit the shower!

I have attached a couple of fun photos. One that all of our friends liked was the photo of a 40 pound bag of dog food on the back. The bike makes that bag look tiny! One thing that we need to figure out is a bag solution so we can more easily haul groceries. We will have to save up for a bit to afford the 2 Go Cargo Bags.

Another fun photo that gets a ton of attention is when we load for the beach. On the Spicy is my wife, two kids, two beach chairs, a quick shelter, and, beach toys! It looks pretty awesome. Some of our friends ask, “Why is she the one riding the big bike?” Ummmm, because we about fight over who gets to ride it! HA.

We ride it all over Newport Beach and Costa Mesa. I did join the aficionado program because we are stopped everywhere we go with questions about it. I have even had my photo taken several times by strangers. Some ask permission some don’t. I don’t mind, it’s just funny when they try to sneak a shot in without you noticing! HAHA!

Oh, the Spicy has literally stopped traffic……twice! Once, it was a mom wanting to ask me all about it. The second was a professional race car builder that wanted to look at the design and the welds closer. How funny.

Oh, don’t forget beer runs. A small cooler straps right on the back and holds a 12 pack with ease. Friends beg to go on beer runs when they are over at our place just as an excuse to ride it.

We do let all of our friends ride it. Everyone has the exact same reaction. They start to giggle and they say “THIS IS CRAZY!”

We both work in education. My wife is a teacher and I work for the district. So, we aren’t exactly swimming in money and riding the bike more and saving money on gas is something that is very exciting for our little family!

One last funny note. I park it inside where I work. My co-workers say I need to setup an ipad on a stand for other workers that have questions because I get pulled out 2 or 3 times a day to talk about it. Pretty funny.

Anyway, we are truly loving it.

Matthew Jennings, Costa Mesa, Ca
5 out of 5

We love our electric spicy curry. I can take my kids on so many adventures we would normally have to hop in the car for. We all much prefer the fresh air and the excitement of doing it on our bike. I always love telling people about this bike as a great option. So many fun add ons as well.

Emily Nelson

Scrivi una recensione su “Elettrica Spicy Curry”

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

uno × 1 =

LEGGI ALTRE RECENSIONI

Elettrica Spicy Curry

 4,499.00

5.00 out of 5 based on 13 customer ratings
(13 recensioni dei clienti) (13)

La pluripriemiata Cargo Bike elettrica

La bici da carico elettrica Spicy Curry ora dotata del più moderno sistema di prestazioni Bosch eBike in grado di scalare in modo serio ogni salita. I genitori adorano il cestello posteriore estremamente basso per una maggiore stabilità sul loro carico più prezioso. Personalizza la tua bici cargo con i nostri fantastici accessori!

La pluripriemiata Cargo Bike elettrica

La bici da carico elettrica Spicy Curry ora dotata del più moderno sistema di prestazioni Bosch eBike in grado di scalare in modo serio ogni salita. I genitori adorano il cestello posteriore estremamente basso per una maggiore stabilità sul loro carico più prezioso. Personalizza la tua bici cargo con i nostri fantastici accessori!

COD: SC-1710WT01

Download Catalog

WhatsApp WhatsApp - dalle 7 alle 23